ארדן לקול חי: "אין לי כוונה להתמודד מול נתניהו"

    שלמה בן יוסף No Comments on ארדן לקול חי: "אין לי כוונה להתמודד מול נתניהו"
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אומר הבוקר (ד') על ירי הרקטות, אמש, מרצועת עזה, כי מדובר בהפרה חמורה של השקט היחסי שהיה לנו מאז צוק איתן. "נכון שברצועת עזה יש בלאגן לא קטן מפאת ריבוי ארגוני הטרור אך מבחינתנו האחראי היחידי זה חמאס. הייתה תגובה לירי ואני צופה תגובות בהמשך".

     בראיון שהעניק לתוכנית 'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' אמר השר ארדן, כי אסור להתייחס לירי הזה כאל טפטוף. "אין דבר כזה טיפטוף. כל ירי הוא ניסיון לרצח ולא משנה אם קרה משהו או לא. זו המדיניות שלנו גם בשנים האחרונות".

     בהתייחסו לדברים שאמר ח"כ אביגדור ליברמן ציין השר ארדן: "כחבר הקבינט בשנים האחרונות, הוכחנו שאנו מגיבים בצורה מקיפה. עובדתית, יש ירידה דרמטית בירי, אם כי אנו מתנגדים לכל ירי. בישיבות הקבינט בעבר, חבר הכנסת ליברמן לא הציג איך הוא רואה את רצועת עזה, אם ישראל תיכנס לנוכחות מלאה ברצועה".

     בהתייחסו למשבר הפוליטי שהיה לו מול ראש הממשלה, אמר ארדן, כי הבסיס לכל מה שאירע בשבועות האחרונים בין נתניהו לשרי הליכוד, הוא שיטת הממשל בישראל. "אם הבסיס היה שרק מפלגה שקיבלה הכי הרבה מנדטים היא ורק היא יכולה להקים ממשלה ולא צריכה לשלם מחירים מופקעים לשותפים קואליציוניים – יכול להיות שהיה נשאר מספר תיקים גבוה יותר שהיה יכול להשביע את רצונם של שרי הליכוד וכנראה שאין הקומץ משביע את הארי", אמר השר ארדן. "אני לא חושב שנתניהו לא העניק לי את תיק החוץ בגלל חשש שאתמודד מולו. אין לי כוונה כזו. תשאלו את נתניהו, שהסביר לנו שזה פקדון למקרה שתצטרף שותפה נוספת לקואליציה".

     בנושא השר לענייני ירושלים והמתיחות סביב התנגדותו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת למינויו של זאב אלקין, אמר השר ארדן: "אני חושב שטוב שיש שר לענייני ירושלים שיאבק למען העיר הזו. המשבר עם ראש העיר פתיר ע"י הבנות בדרכי הפעולה".

     בהתייחסו למינוי מפכ"ל המשטרה אמר השר לבטחון הפנים: "בשבוע הבא אתחיל במאמצים על מנת למנות מפכ"ל חדש לאחר פרישתו המתוכננת של המפכ"ל הנוכחי בראשון ליולי". לדבריו "המשטרה יודעת היום כיצד להתמודד עם המאפיינים היחודיים של הציבור החרדי".



    0 תגובות